Leden 2014

Kyborg

17. ledna 2014 v 0:06 | Lucas

Kyborgové jsou lidé disponující mechanickým nebo elektronickým vylepšením těla. Nejčastější modifikací bývá vylepšený zrak či sluch, u vojenských a policejních složek pak nejsou překvapivé ani kybernetické končetiny. Přesto, že společnost jako taková je poměrně tolerantní, mnoho lidí stále kyborgy vnímá se značnými předsudky a někdy je s nimi zacházeno jako s droidy nebo roboty. Tímto přístupem jsou známí hlavně členové a podpůrci organizace Cerberus, kteří často veřejně vystupují proti takovýmto zásahům do lidského těla.

Kybernetická chirurgie je nicméně stále výnosnějším byznysem. Odvětví, které začalo s cílem pomáhat postiženým a zraněným lidem, se velmi rychle změnilo na lukrativní obchod. Velké procento bohatých lidí stále častěji sahá po vylepšeních, i když by to nikdy nepřiznali. Do určité míry je možné implantáty skrývat, pokud je však nahrazena celá končetina nebo jsou modifikace natolik rozsáhlé, aby majiteli například umožňovali vidět do elektronických přístrojů, není možné se vyhnout jizvám. Kybernetické součáti implantované lidem se také zásadně nepřekrývají syntetickou kůží, neboť ta se nedokáže navázat na lidskou tkáň.

Rozsah modifikací, které vaše postava prodělala, je jen na vás. Pamatujte ale, že čím výraznější budou, tím těžší bude mít život. Pokud si nejste čímkoli jistí, nebojte se zeptat skrz vzkazník.


Droid

17. ledna 2014 v 0:04

Vypadá jako člověk, jedná jako čl
ověk a přesto člověkem v pravém smyslu slova není. Droid je v podstatě vyvinutější a sofistikovanější verzí robota. Ve většině případů jsou droidi vybaven
i AI - t
edy autonomní inteligencí, která je soběstačnější než inteligence umělá. Dokáží dělat vlastní rozhodnutí, dokonce i "zdivočet". Jako divoký droid je označován takový, který neslouží žádnému majiteli a jedná dle svých vlastních rozhodnutí. Droidi se také nemusí řídit zákony robotiky, tudíž dokáží zabíjet nebo jinak škodit lidem a mohou být velmi nebezpeční.

Běžný člověk snadno droida zamění za sobě rovného, na první pohled jsou nerozeznatelní, a to, zda je odhalí jejich chování, záleží na kvalitě programování. Mnozí mohou dlouhou dobu žít neodhaleni, dokáží simulovat potřebu jídla, pití a spánku. Všichni droidi vybavení autonomní inteligencí také mají ekvivalent lidských pocitů, opět záleží na kvalitě čipů o lidském chování. Jsou milí i krutí, vypočítaví i ochotní pomoci. Někteří se dokáží zamilovat, nebo prožívat stav lásce velmi podobný, v takovém případě se pak často stávají velice ochranitelskými vůči objektům svého zájmu.

Droidi velice často pracují ve vojenských či policejních službách, výjimkou nejsou ani specializovaní pracovníci bezpečnostních serverů nebo ti, kteří zajišťují plynulý chod systému ID. Méně často je pak možné je nalézt jako soukromou ostrahu, jako náhradu životních partnerů bohatých lidí nebo jako pracovníky například v lékařství, školství či vrcholné gastronomii.

Vzhled je každému droidovi souzen při jeho sestavení, nebo, chcete-li, narození. Upravit jeho podobu je velmi obtížné, neboť syntetická kůže, kterou jsou vybaveni, se sice velmi rychle hojí bez znatelných jizev, avšak tento benefit je vyvážen protikladem. Složení syn-kůže je u každého modelu odlišné, což mělo sloužit jako bezpečnostní opatření, aby se zdivolečí droidi nemohli jednoduše skrýt. Díky tomu je takřka nulová šance, že kůže přijme estetické zákroky plastické chirurgie, stejně tak změnu barvy vlasů.

Pamatujte, že popis je jen orientační a jeho rozsah nemá vaši fantasii utlouct pohrabáčem, ale naopak povzbudit. Chcete si udělat droida, ale něco na vaší postavě by bylo v rozporu s tím, co jste tu četli? Žádný problém, zkrátka najděte některého z adminů na chatu, nebo nám pošlete vzkaz. Pokud budete umět svůj nápad dobře vysvětlit, je velká šance, že se do hry dostane.


Robot

16. ledna 2014 v 23:59
Roboti jsou, na rozdíl od Droidů, stále mnohem více podobni strojům a v případě zastaralejších modelů často vybaveni jen velmi jednoduchou umělou inteligencí, která jim neumožňuje svou nelidskou podstatu skrývat. V žádném případě se ale nejedná o hloupá stvoření podobná automatům na kávu. Mohou být čímkoli, k čemu byli vytvořeni, od servírek a kuchařů, až po podpůrné policejní jednotky. Existují i tací, kteří jsou specificky vybaveni k plnění sexuálních fantazií.

Nelze od nich ovšem očekávat, že budou myslet nebo se chovat jako lidé, stejně tak nemají city, nebo svědomí. Většina robotů se stále podřizuje "zákonům robotiky", krom těch, kteří jsou cíleně sestaveni za jiným účelem. Robotičtí pomocníci a zaměstnanci se nejčastěji uplatňují ve vojenských složkách a v profesích, o které nemají lidé zájem. S vynálezem droidů však jejich počet klesá.

Zákony robotiky:
1) Robot nesmí ublížit člověku, nebo svou nečinností dovolit, aby bylo člověku ublíženo.
2) Robot musí poslechnout člověka, kromě případů, které jsou v rozporu s prvním zákonem.
3) Robot se musí chránit před poškozením, kromě případů, které jsou v rozporu s prvním nebo druhým zákonem.

Vždycky jste toužili vžít se do kůže terminátora, ale to co tu o robotech čtete vám ho ani zdaleka nepřipomíná? Nemusíte se bát, popis je orientační a vaše postava ho nemusí splňovat na sto procent. Pokud si chcete vytvořit jedinečnou a něčím vyčnívající postavu, nebojte si odchytit některého z adminů na chatu, nebo poslat vzkaz s krátkým popisem vašeho nápadu. Máme rádi originalitu, takže je velká šance, že pokud svůj nápad budete umět obhájit, projde vám.


Člověk

16. ledna 2014 v 23:37

Lidé budoucnosti nejsou příliš odlišní od těch, které vídáme každý den.
Jsou vzdělanější, alespoň ti bohatí, ale stejnou
měrou, jakou vzrostla jejich inteligence, stoupla i jejich krutost. Jistě, ne každý je masovým vrahem, nevěrníkem nebo zlodějem, jen téměř všichni mají své jasné cíle a priority, kterých chtějí dosáhnout za jakoukoli cenu. Měřítkem úspěchu je to, kolik kreditů je na vašem bankovním účtu, v kde žijete a dokonce i to, s kým se stýkáte. Není neobvyklé, že sňatky jsou mezi bohatými rodinami domlouvány již při narození dětí.
Náboženské spory jsou minulostí, víru v boha (případně bohy) totiž nahradila bezmezná víra ve vlastní schopnosti a technologie. Někteří tuto ideu nesdílejí a přáli by si návrat k tradičnějším hodnotám. Ti se pak připojují k rebelům, Aristokratům nebo Cerberu, pokud mají dostatek odvahy na to, aby své stanovisko vyjevili veřejně.
Všichni hovoří stejným jazykem podobným angličtině, ostatní jazyky jsou skoro zapomenuty, nebo užívány jen v určitých chvílích tak, jako v dnešní době běžný jedinec používá latinu při studiu práv či medicíny. Přesto se v řeči vyskytují rozdíly, které je možné označit jako přízvuk nebo nářečí. Hlavně u lidí z chudých oblastí.

Krom Země žije mnoho lidí na koloniálních planetách, zejména zahradního typu (tedy s bujnou vegetací a zemědělskou půdou). Vybraní jedinci pak sídlí na Elysiu, případně na několika nehostinných planetách, kde byla zřízena centra pro výzkum utajených nebo nebezpečných projektů.



Sektor 3

16. ledna 2014 v 1:10

Třetí sektor bývá také často označován jako sektor tovární, soustředí se zde totiž naprostá většina průmyslové výroby města. Ovzduší díky tomu zatuchlé a plné odpadních látek z výroby. Přebývá zde střední třída, většinou pracující právě ve výrobě. Kriminalita je spíše menší a technika spíše pokročilejší než v sektoru čtvrtém. I přesto zde nelétají žádná osobní vznášedla, jelikož je ve větší výšce takové množství smogu, že ohrožuje viditelnost na vzdušných silnicích. Jediná auta, která tudy prolétají, jsou pokročile vybavené zásobovací a rozvážkové kamiony, které opouštějí a navštěvují továrny, dále hromadná doprava a občas někdo, kdo sektorem pouze projíždí.

Zajímavostí obytné části třetího sektoru je to, že na západě, kde je hustota továren natolik vysoká, že dlouhodobý pobyt na ulici se stal nebezpečným vznikl systém zastřešených chodeb a plošin, jedinečný v celém městě a dost možná i na světě. K tomuto systému jsou napojeny bytové jednotky, obchody i restaurace, takže ulice bývají, až na občasné odvážlivce, naprosto prázdné.

Hospoda Mary

16. ledna 2014 v 0:58
Majitel: Nikdo (Chcete být majitelem? Stačí si napsat)

Vítejte v Mary. Krásné a malebné hospůdce, plné myší, opilců a drsných rebelů. Není vám dostatečný ani tento popis? Pak se přijďte podívat. Možná vás někdo vyhodí už u dveří, protože se na něj budete divně dívat, nebo budete vypadat na toto místo moc nóbl. Rvačky jsou tu každý den a pokud jednu zastihnete, možná v sázce vyhrajete pár kreditů. Veškerý alkohol je tu ten nejlevnější a taky nejméně kvalitní. Avšak dávejte si pozor, pokud máte odvahu zpochybnit podnik veřejně, asi vás pár štangastů okamžitě přesvědčí o opaku. Přece si nenechají pomlouvat milovanou hospodu. Stálým barmanem je tu Oto, prošedivělý pán, který v hospodě pracuje už od jejího založení.


Restaurace & Café Diamond

16. ledna 2014 v 0:46
Majitel: Nikdo (Chcete být majitelem? Stačí si napsat)

Říkají si Restaurace, avšak je to spíš takový pouliční bufet. Náchází se v lepší části okraje City of Sin. V dolním patře je bufet a po schodech nahoru kavárna. Tento podnik se nezdá nijak kvalitní, to je ale jen první dojem. Dělají výborná jídla a výborné kávy. Nejeden občan zde tráví celé dny. Ceny jsou přiměřené a vaří všechny denní chody. K snídani můžete mít nejen vajíčka nebo koláč, v této budoucnosti je vaření tak snadné, že vám bez problémů upečou i kuře. Vše totiž funguje v instantní podobě. Vložíte základní surovinu, obsahující všechny potřebné minerály, tuky a další živiny, do přístroje (podobného mikrovlnce), poté ještě přidáte ochucovací složku, a za pár minut se z prášku a trochu vodičky se slizem stane díky molekulární přeměně třeba uzená kýta. A co taková pizza? Sbíhají se vám sliny? Tak přijďte, je tu otevřeno nonstop.


Gangy

15. ledna 2014 v 23:12 Město
Gangy mezi chudými lidmi značí něco jako vyšší postavení. Válčí o území, důležitost nebo peníze. Rebelské gangy se ale dělí, a to je velmi důležité. Obyčejný Rebelský gang se pohybuje pouze ve slumech, načež Rebelský gang proti systému zasahuje ve všech sektorech a jeho cílem nejsou peníze nebo území, je to zničení systému. Avšak mimo Rebelských gangů existují i gangy mezi smetánkou. Zprvu se zdá, že je zde obchod se zcela přirozenou obchodní konkurencí. To však platí maximálně ve Slumech. Pokud chcete podnikat ve vyšší třídě, bezpodmínečně se musíte připojit k nějakému Kartelu. Je to něco jako gang obchodníků, kterým jde samozřejmě jen o peníze. Bez tohoto členství vás Kartely zničí, v lepším případě se vás budou snažit dostat na svou stranu. Aristokratské gangy jsou velmi umírněné. Usilují o změnu systému nebo nějaké jeho části, avšak nepodnikají žádné razantní akce.

Gangy tedy mohou být:
Boháčské
Aristokratské
Rebelské - Proti systému
Rebelské

Seznam gangů:
Zatím nikdo nevytvořil gang


Pravidla

15. ledna 2014 v 20:30 | Lucas |  Hra
Registrační formulář: Souhlasím, že jsem si přečetl/a pravidla, a chci se registrovat: ANO / NE

Pravidla pro hráče

1. Nenadávejte jiným hráčům. Pokud si potřebujete něco vyříkat, využijte na chatu šepot.
2. Nevyvolávejte konflikty.
3. Nespamujte v chatu, nepište do něj nesmysly, a už vůbec nepište nesmysly na herní fórum.
4. Snažte se veřejně příliš nemluvit o svých názorech na odlišné rasy a podobná horká témata.
5. Vždy respektujte adminy.
6. Pokud budete některá z předešlých pravidel opakovaně a úmyslně porušovat, budete vykázáni ze hry, zablokujeme vám komentáře na stránce, a nesmíte se znovu zaregistrovat.
7. Přihlášení na akci je dobrovolné.

Pravidla akcí

1. Přihlášení na akci je závazné.
2. Každá akce má nějaké téma a doporučené oblečení = všechny přihlášené postavy musí max 3 dny před začátkem akce odeslat adminům přes formulář pro kostýmy obrázek oblečení, které na večeru budou mít (obrázek musí mít min. výšku 400px).
3. Kdo se přihlásí a bez omluvy nebude přítomen, tomu budou odečteny mince podle výše bonusu za účast.
4. Aby to bylo s bonusem za účast spravedlivé, akci můžete opustit až poté, co napíšete minimálně 3 posty.
5. Hráč nesmí ignorovat pokyny vypravěče.
6. Počet vašich postav, se kterými se můžete účastnit akce, je neomezený.

Registrace postavy

1. Pokud si zakládáte postavu s povoláním moderátor, vaší povinností bude kromě běžného hraní také účast na všech Championship games a očekávají se od vás nápadité rozhovory s účastníky arény.
2. Váš email bude zveřejněn, aby vás mohli ostatní hráči kontaktovat.
3. Dříve než si vymyslíte nick, jméno postavy a face claim, ujistěte se, že jsou volné.
4. Jména se nesmí nápadně podobat, pokud postavy nejsou příbuzné. Také se nesmí podobat žádným jménům herců nebo filmových a seriálových postav.
5. Příbuzenství s postavou jiného hráče si předem domluvte.
6. Každé důležité políčko registrace (příběh, popis atd.) má svůj minimální počet znaků. Nesmíte tyto popisy nápadně protahovat četnými odstavci nebo jinak podvádět.
7. Fotky vašich postav mohou být digital art, reálné foto, animované nebo selfie. Nesmí být anime, nekvalitní, s obličeje příliš zblízka nebo menší 350x350.
8. Face claim se nesmí opakovat.
9. Postav můžete mít kolik chcete, ale každá registrace další postavy vás bude stát 50 mincí z vašeho bankovního účtu.
10. V aréně smíte mít jen jednu svou postavu. VIP hráči 2.
11. Pokud už nechcete za nějakou svou postavu hrát, můžete ji nechat zabít komentářem do hřbitova.
12. Pokud znáte oficiální jméno člověka, který je na fotkách vaší postavy, vždy ho uveďte. Nezáleží na tom, jestli je reálný.
13. Pokud nemáte představu jaký face claim chcete, navštivte tyto nebo jiné face claim databáze: 1 2 3 4 5
14. Hermafrodit nebo nepohlavní bytost lze označit pouze u robotů, evolution a droidů.
15. Pokud vaše postava má být rebel, divoký droid, divoký robot nebo gangster, kdokoliv jej může po odhalení udat a vojáci nebo policisté jej můžou zatknout a poslat do vězení.
16. Tvůrci her mají povinnost podílet se na tvorbě arén a jejím řízení.
17. Gangsteři by měli být zločinecké povahy.
18. Členové společnosti Cerberus by měli mít povahu ochránců všeho živého.
19. Moderátoři by měli být charismatičtí, výřeční a neměli by trpět studem.
20. Na fóru si zakládejte nový účet pro každou postavu.
21. Při registraci na fóru použijte jako uživatele jméno své postavy. Mezery jsou povoleny.
22. Body síly vaší postavy, které se využívají v aréně, prvotně získáte podle popisu vaší postavy a za důkladné zpracování profilu, určuje je admin.
23. Čestný občan je se systémem a plně jej podporuje. Aristokrat je proti systému, avšak jde nenásilnou cestou. Rebel je proti systému, ale využívá k jeho změně násilí.
24. Do 10ti dnů od registrace musíte alespoň 1x hrát na fóru.
25. Při registraci na fórum doporučujeme použít fake emaily. Fórum totiž vyžaduje pro každou postavu jiný email. Potvrzení přes email je vypnuto. Pokud ztratíte heslo, Admin vám ho na žádost obnoví.
26. Avatar na fóru musí mít velikost 136x150 a může být gif (velikost prosím dodržujte kvůli tomu, aby byly všechny avatary stejně velké).

Majetek postavy

1. Každá průměrná postava začíná s neutrálním bytem a drobným majetkem.
2. Postavy nesmí mít žádné obrázky svého neutrálního bytu, kromě toho výchozího v popise neutrálního bytu.
3. Postavy si do svého neutrálního bytu nesmí zvát žádné hosty.
3. Bohaté postavy mohou na začátku vlastnit pouze byt a drobný majetek.
4. Bohaté postavy mají povinnost v registraci uvést alespoň jeden obrázek interiéru svého bytu.
5. Postavy na začátku nesmí vlastnit žádný cenný majetek (motorky, auta, výkonné počítače nebo důmyslné přístroje a další předměty - více se můžete dočíst v katalogu Obchodu).
6. Dopravní prostředky z cenného majetku postavy jsou vznášedla (létají, nemají běžné pneumatiky atd.).


Pravidla hraní

1. Co vaše postava dělá píšeme bez ohraničení.
2. Co vaše postava říká píšeme mezi uvozovky a tučně. Tip: Nejdřív napište text a poté v něm označte dialogy možností tučného textu.
Kdo si chce dát opravdu záležet: [b][color=#d9d9d9]text dialogu[/color][/b]
3. Co si vaše postava myslí píšeme mezi uvozovky a kurzívu. Tip: Nejdřív napište text a poté v něm označte dialogy možností kurzívy.
4. Hrajeme v reálnem čase. Nesmíte tedy druhý den pokračovat ve hře z minula a odcházet ze hry bez ukončujícícho postu. Dalších 24 hodin si můžete koupit v Obchodě. Výjimkou je stav, kdy musíte skutečně neprodleně odejít. Pak můžete další den napsat ukončující post, který má tučný nadpis MINULOST. I když je hra v reálném čase, čas se zrychluje podle hry. Takže když začínáte hrát například ve 12:00 v kavárně a odejdete z místnosti reálně až večer, aniž by to ze hry nějak vyplynulo, už musí být večer i ve hře.
6. Pište posty minimálně na 6 řádků.
7. Nemůžete behěm jedné hry přesunout svou postavu na jiný kontinent. Pouze v případě, že hra už začala v dopravním prostředku.
8. Hra musí mít minimálně 2 posty. Jeden zahajovací a jeden konečný.
9. Mějte na paměti, že vaše postava neumí číst myšlenky. Výjimkou je schopnost evolutiona, ale nesmíte to přehánět.
10. Zahajovací post musí vždy dát dostatek prostoru k reakci a napojení pro zahajovací post druhého hráče. To znamená, že by váš zahajovací post měl vždy obsahovat nějaký otevřený akt směřující k postavě druhého hráče, například oční kontakt. V běžném životě si v kavárně k cizí osobě taky jen tak nepřisednete.
11. Psaní postu by vám nemělo trvat déle, než 20-30 minut. Záleží však na vaší domluvě.
12. Za opakované porušování předešlých pravidel vám může admin nepočítat mince za hru a body obrany pro vaší postavu, nebo vám dokonce může nějaké mince a body odečíst. V krajních případech může dojít i na smazání vašeho účtu.
13. Pokud víte, že budete dlouhodobě pryč, oznamte svůj stav do Zprávy adminovi (vzkazníku). Pokud budete bez ohlášení neaktivní déle než měsíc, nebo se do určeného data nezapíšete na čistku, bude váš účet i postavy nemilosrdně smazány. Následné výmluvy na školu nebo nefungující počítač nejsou tolerovány.
14. Pokud váš účet a postavy byly smazány, smíte se zaregistrovat znovu.
15. Do postů se nesmí vkládat obrázky, pouze odkazy na obrázky.
16. Vaše postava nesmí mít příliš známostí ve městě s NPC postavami.
17. Pokud jste přítomni na stránkách nebo na hře, vždy buďte připojeni k chatu.
18. Vyvarujte se příliš velkému počtu hrubek a špatné diakritice ve vašich postech, jinak může být váš účet i postavy smazány.
19. Čistka je pravidelně poslední týden v měsíci, kdo se nezapíše a neomluví do 3 dnů po skončení čistky, bude nemilosrdně a nenávratně smazán.
20. Hra je od 13ti let, můžete tedy ve svých postech užívat vulgarismů a sexuální tématiky.
21. Vaše posty musí mít logický a srozumitelný obsah.
22. Stejně jako dostanete mince za každý příspěvek ve hře mimo arénu, dostanete i 1 bod obrany za 7 příspěvků. Ty můžete později využít v aréně, pokud do ní budete vylosováni.
23. City of Sin je výchozí herní lokací.
24. Jak hrát na novém fóru:
1) Začínající postava vytvoří v příslušném herním místě nový topic pomocí tlačítka s nápisem NEWTOPIC vpravo nahoře. Do Title napište datum hry. Do Popisu jména všech postav, které se hry účastní. (Postava, Postava, ...)
2) Do textového pole napište svůj úvodní post a odešlete tlačítkem send.
3) Topic pro vaší hru je nyní vytvořený - můžete hrát.
25. VIP hráč je určen adminem. Záleží na tom, jak dlouho jste na hře registrovaní, na vaší aktivitě, nápomocnosti a podobně.

Pravidla v aréně

Zahájení
1. Blížící se hry jsou vždy oznámeny 2 týdny předem, a to veřejnou pozvánkou a seznamem kriminálníků, kteří jsou v osudí. Do komentářů pod pozvánku můžete přihlásit své postavy. V případě plného počtu 8 postav vylosovaných do arény se může začátek her urychlit. Přihlášené postavy mají vždy přednost před kriminálníky.
2. Hry mohou začít teprve tehdy, když jsou vylosovány minimálně 4 postavy.
3. O hry se admin tým bude snažit každý měsíc, ale záleží na aktivitě hráčů.
4. Pokud jsou postavy do arény vylosovány, bude vyhlášen den a čas sklizně. Každá přihlášená postava a kriminálníci mají povinnost v tento den a čas být na Radnici v City of Sin. Pokud se přihlásilo více než 8 postav, sklizeň (veřejné losování) může být napínavé.
5. Pokud je vaše postava vybrána do arény, pečlivě si prostudujte harmonogram, abyste vše stíhali.

Položky harmonogramu
6. Pokud v nějaký den nebo hodinu uvedenou v harmonogramu nebudete mít čas, urychleně to oznamte do zpráv adminům (vzkazníku) s důvodem a vaším návrhem, jak situaci vyřešit.
7. První položkou v harmonogramu je malý rozhovor s moderátorem ještě v ten samý den na radnici, který se uskuteční v místnosti radnice. Poté vylosované postavy odjíždí luxusním vlakem do studia. Ve vlaku postavy hrají po zbytek dne.
8. Druhou položkou v harmonogramu je příjezd do studia dalšího dne. Po příjezdu postavy projdou očistou (úprava nehtů, vlasů atd.) a začínají hru v hotelu. Tam mohou hrát až do večera - do prvního rozhovoru ve studiu.
9. Třetí položkou je první rozhovor ve studiu, který se uskuteční ve vyhrazených místnostech speciálně pro každou postavu.
10. Postavy mají následně 2 dny na hru v hotelu a dokončování rozhovorů s moderátorem.
11. Čtvrtá položka je 3denní čas na trénink, při kterém může hráč za každé 4 příspěvky v tréningové místnosti získat 1 bod síly.
12. Pátá položka je vstup do arény, která končí tím, že zbyde jen jedna postava - vítěz.
13. Šestá položka je den po konci arény, kde vítěz s moderátorem uskuteční poslední rozhovor.
14. Vítěz si převezme svou cenu, získá status slavné osobnosti, a nadále může pokračovat v běžném životě v City of Sin, jen o pár mincí těžší.

Pravidla chodu arény
15. Postavy, které byly během her vyřazeny (zabity), nesmí do konce her a dalších 48 hodin hrát, léčí se z následků virtuální smrti v aréně.
16. Postavy napojené do arény jsou omámeny speciální látkou, která křiví jejich uvědomění reality. Jen těžko si tak vzpomenou, že jsou vlastně v simulaci. Následkem toho musíte za postavu hrát, jako by byla aréna skutečná.
17. V aréně platí Systém podpory života.
18. Postava, která dosáhla díky nějakému následku (zranění, hlad, chlad atd.) 0% životů, musí ukončit svou účast v aréně příspěvkem o virtuální smrti, a to v místnosti, ve které se nacházela naposledy.
19. Jakákoliv postava mimo arénu může skrze shoutboard na stránkách arény vsadit na svého favorita. Sázkové kurzy jsou uvedeny v bance.
20. Jakákoliv postava mimo arénu může svému favoritovi skrze shoutboard na stránkách arény poslat sponzorský dar za mince. Tím může být například voda, sirky, nebo stan. Druhy darů a jejich ceny jsou uvedeny na stránkách arény.
21. Sponzorský dar musí být poslán jménem nějaké postavy sponzora a může obsahovat vzkaz.
22. Majitel účastníka arény smí posílat sponzorské dary vlastní postavě, a to jménem jiné své postavy.

Pokyny pro účastníky arény
23. Na začátku hry je každá postava náhodně rozmístěna po mapě arény. Mapa arény s označením umístění postav je zveřejněna v zahajovacích postech v každém sektoru (místnosti) arény vypravěčem.
24. Než hráč napíše první post, vylosuje si u admina na chatu základní balíček pro přežití, který bude jeho prvním majetkem v aréně.
25. Během hry budou tvůrci náhodně generovat předměty do blízkosti náhodně vybraných postav, a to tak, aby je vždy našly.
26. Pokud bude postava generaci ignorovat, předmět zmizí.
27. V případě, že si postava příspěvku o generaci nevšimne a odešle další post, může se do 20ti minut od odeslání postu domluvit s tvůrci hry na úpravě postu.
28. Pokud někoho zabijete, majetek oběti se přičte k tomu vašemu.
29. Vaším základním oblečením při vstupu do arény jsou boty, tepláky, spodní prádlo a tričko. Druh oblečení se však liší podle každé arény.
30. Dodatečné oblečení můžete získat ze svého základního balíčku, generovaných předmětů, nebo pokud najdete tajné místo.
31. Kdy jste našli tajné místo určí tvůrci hry.
32. Pamatujte, že vaše postava neví, jak aréna vypadá. Mapa arény vám slouží jen k tomu, abyste věděli, jaké sektory spolu sousedí.
33. Mapu můžete odhalit v případě, že se vydáte na nějaké vysoko položené místo. Například hory. Odhalení vám však musí vždy schválit tvůrce.
34. Při odhalení mapy může postava zjistit polohu jen jednoho nejbližšího tajného místa.
35. Každé zranění postavy bude podle vážnosti odečítat procenta z vašeho života.
36. Pokud na vás někdo zaútočí, můžete se bránit a tím zamezit odečtení procent. Za každou blokaci poškození vám však ubyde jedem bod obrany. Pokud jich máte 0, už se nemůžete útokům bránit.
37. Pokud jste se nebránili, nebo již máte 0 bodů obrany, rozsáhlost zranění vaší postavy rozhoduje tvůrce na základě bodů síly protivníka, okolností a propracování souboje.
38. Po skončení her jsou vítězové označeni za majetek Niny66. To znamená, že vás bude využívat. Např. hráči si mohou zakoupit "noc" s vítězem a jeho povinností je tento rozkaz za malou provizi uskutečnit. Více v Kanceláři Niny66-II.

Moderátoři

(Začínající moderátoři vždy před hrami obdrží email s příkladovým rozhovorem, který jim bude sloužit jako osnova a inspirace.)

1. Moderátoři musí po každém vylosování postav do arény napsat s majiteli vylosovaných postav rozhovor.
2. Rozhovor by se měl skládat minimálně ze 7 otázek, které na sebe a odpověďi hostující postavy logicky navazují.
3. Rozhovor vždy začíná popisem příchodu moderátora a hostující postavy do studia.
4. Pokud je moderátorů víc, jejich působení se bude na každou hru losovat.
5. Moderátor musí vyvolávat v hostující postavě důvěru a svým rozhovorem pobavit publikum.
6. Moderátoři musí pro psaní rozhovorů s postavami využívat pouze k tomu určený prostor na herním fóru, jehož text se poté přenese na stránky a z fóra vymaže.
7. Již od začátku má status slavné osobnosti.

Tvůrci her

(Doplňující pokyny tvůrcům sdělí admin, popřípadě odpoví na dotazy.)

1. Tvůrci musí při probíhající aréně navštěvovat řídící středisko.
2. Někdy může tvůrce během her dostat od hlavních tvůrců (adminů) úkoly, které mohou souviset s tím, aby něco sám vymyslel a dodal vlastní materiály (např. útok šelem - popis šelem, místo útoku a jejich obrázek).
3. Měl by mít fantazii, chuť k psaní, vynalézavost a dobrou slovní zásobu, jelikož píše v aréně některé příspěvky vypravěče.
4. Nesmí do arény psát bez povolení hlavních tvůrců.
5. Útoky ze střediska mohou být psychické (halucinace, přeludy) a fyzické (jedovatý plyn, nebezpečná zvířata atd.)
6. Útoky vždy schvalují hlavní tvůrci.
7. Pokud postava v aréně útok ignoruje, tvůrce musí tuto událost nahlásit hlavním tvůrcům.
8. Vypraveč se vždy píše tučným písmem a případný obrázek je nad textem.
9. Vypraveč má na fóru svůj vlastní účet, který je sdílený mezi tvůrci a hlavními tvůrci (adminy).
10. Tvůrce musí být vždy nestranný. Nesmí cíleně zvýhodňovat žádné postavy v aréně.
11. Tvůrce během hry náhodně generuje předměty pro náhodné právě aktivní postavy v aréně, a to využitím náhodného výběru čísla předmětu a postavy.
12. Při generaci musí tvůrce zjistit, kde se vybraná právě aktivní postava nachází, a za vypraveče napsat vhodné oznámení. Například pokud postava jde lesem, tvůrce napíše: Ve směru chůze hráče ______ se mezi jehličím na zemi vygeneroval předmět _____.
13. Pokud se hráč přiblíží podle popisu jeho pohybu v aréně k tajnému místu, je povinností tvůrce skrze vypravěče oznámit hráči objevení místa a vytvořit pro toto předem určené místo novou místnost s popisem, obrázkem a seznamem zde ukrytých věcí.

Policisté a vojáci

1. Mají právo zatknout odhaleného kriminálníka, který je v seznamu hledaných osob, nebo kterého sami odhalili.
2. Zatýkací post musí vždy končit větou: Postava ______ je zatčena.
3. Musí dohlédnout na to, že majitel zatčené postavy zapíše svou postavu s časem zatčení do vězení.
4. Musí dohlédnout na to, že zatčené postavy nebudou následujících 48 hodin hrát.
5. Smí vstupovat do her jiných hráčů bez dovolení.

Cerberus

1. Musíte mít na paměti, že členové Cerberu jsou proti násilí, systému a ničení přírody.
2. Měli by zraněné postavy ošetřit v Garáži, do které mají neomezený přístup, pokud se ve hře ocitnou v takové situaci.

Gangsteři

1. Jejich povaha musí být zločinecká.
2. Smějí krást cenný majetek jiných postav kromě nemovitostí.
3. Smějí ostatní postavy dlouhodobě vydírat, přepadávat, okrádat a mrzačit zcela bez svolení druhého hráče.
4. Ostatní hráči je mohou udat do komentářů v článku Kriminálníci, pokud jsou svědky zločinu nebo obětmi.

Rebelové

1. Musí mít na paměti, že jejich odhalení je snažší než u jiných postav.
2. Odhaleni mohou být i tak, že policista nebo voják uslyší jejich rozhovor proti systému.
3. Ostatní hráči je mohou udat do komentářů v článku Kriminálníci, pokud dobře znají jejich povahu.

Chyby při hraní rp

1. Pravidlo profilu postavy - Při hraní přísně dodržujte popis své postavy v jejím profilu. Pokud je vaše postava samotář, nemůže být ve hře najednou přátelská. To samé platí pro vzhled a minulost postavy. Pokud jsou změny povahy náladové, vždy je musíte ve hře odůvodnit. Můžete mít jen takové schopnosti, jaké jste postavě napsali do profilu, pokud jste je jim během hry nepřiučili - k tomu využijte formulář Úprava postavy a dostatečně odůvodněte, jak se postava schopnost naučila. I přes to pořád platí, že co není v profilu, vaše postava neumí.
2. Dokonalost - Pamatujte, že nikdo není dokonalý. Vaše postava nemůže umět všechno. Hrajte reálně.
3. Godmod - Pokud na někoho zaútočíte nebo něco uděláte, nemůžete vědět, jak to protihráčovu postavu postihne. V žádném případě nesmíte psát věty typu: "Bodne ho do zad, až vykrvácí a zemře." Pokud jste dočetli pravidla až sem, taj né he slo je Bio čokoláda je zdravá. Musíte vždy nechat dostatek prostoru druhému hráči, aby na příspěvek zareagoval dle svého.
4. Křišťálová stěna - Nezapomínejte, že vaše postava nejste vy. Sice ji ovládáte a vymýšlíte její reakce, ale pokud nemáte rádi nějakého hráče, nemůžete si to vylévat na jeho postavě.
5. Metagaming - Vy jako hráč postavu protihráče sice znáte (pokud jste si přečetli profil), ale musíte mít na paměti, že vaše postava ne. Vaše postava ví pouze to, co se sama dozvěděla nebo zažila.
6. Přiliš velké drama - V každé hře musí být nějaké drama. Nesmíte to však přehánět.
7. Přiliš dlouhý text - Pamatujte, že je lepší krátký, ale dobrý text, než dlouhý a nudný.



Crow bar

15. ledna 2014 v 2:00
Majitel: Nikdo (Chcete být majitelem? Stačí si napsat)

Crow bar je frekventovaně navštěvovaným místem na okraji City of Sin. Býval to luxusní podnik, přinášející mnohým návštěvníkům spousty vzpomínek. Je tak oblíbený, že do něj chodí i nižší střední vrstva. Nabízí alkohol, holografický striptýz, hrací automaty, jukebox a mezi dalšími vymoženostmi i obrazovky s fotbalem a jinými sporty. Automaty jsou umístěny v herní místnosti, kam je volný přístup. Ke Crow baru se dostanete vzdušnou vlakovou dopravou.



Peti

15. ledna 2014 v 1:38 | Lucas
Mnoho lidí je považuje díky nepřirozenému vzniku za další rasu. Jsou něco jako Společníci, tedy ne přímo prostituti ani prostitutky (avšak kupováni jsou především kvůli sexu). Doprovázejí svoje pány všude, kam se pohnou, a jsou pro ně něco jako důkaz postavení. Bohužel jim za to nikdo neplatí - nejsou svobodní. Jsou tvořeni v biologických továrnách (ne v tak obrovských, jak si asi představíte) a v podstatě je s nimi jednáno jako s předměty. Jsou luxusním zbožím a bohatými natolik kupovaní, asi jako dnes krásná auta. Před svým dozráním (15 let) chodí do speciálních škol a učí se etiketě. Poté jsou zamrazeni do Kryoboxů (ve kterých se pro jejich mysl a tělo zastaví čas), dokud nebudou prodáni. Poté, co svým majitelům doslouží (zestárnou zhruba do 20 - 25 let a pak již většinou nejsou žádaní), jsou nuceni začlenit se mezi obyčejné lidi, což jim dělá mnohdy problémy. Dostávají mizerná místa, například ve skladech, a nikdy už nebudou žít plnohodnotný život. Končívají mezi chudinou a umírají brzy. Existují i výjimky, kdy se majitel rozhodně Peta ponechat (často z důvodu, že se zamiluje). Je to však velmi ojedinělý případ.

I když se jejich osud zdá být nemilosrdný, prožívají mládí v takovém luxusu, za který by mnozí chudí vyměnili své svobodné žití.





Registrace

15. ledna 2014 v 0:54 | Jynx |  Hra
Vyplňte a odešlete prosím tento formulář. Admini mají 3 dny na zveřejnění (většinou to ale netrvá déle než den).

Registrace

>>>REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ NOVÉHO HRÁČE<<<


Upozornění: Tato hra může obsahovat sexuální tématiku.

Nina66 a Syskids

14. ledna 2014 v 22:57
Kdo je Nina66?
Je to ženský počítač, složitá AI (umělá inteligence), která řídí celou planetu. Nina planetu ovládá díky složitému a zdánlivě spravedlivému systému zákonů a pravidel. Avšak hranice mezi spravedlností a krutostí je tenká. I absurdní situace jako nepozorný řidič, špatně odvedená první pomoc, nebo dokonce být na nesprávném místě v nesprávný čas může znamenat vězení. V extrémních případech odsouzení k trestu smrti skrze žilní systém. Rozsudek je vždy nakonec na Nině. Jak nepříjemné, že? Sídlí ve velké Počítačové místnosti, v nejvyšší budově uprostřed City of Sin.
O Nině jsou známy tři fakty: Nezná emoce, nezná náhodu a nikdy neodpouští.

Syskids

Její ,,synové a dcery", které vytvořila díky genetické manipulaci. Zpravidla jich má každá Niny generace 3 - 5. Jsou to lidské bytosti, které plní její rozkazy. Nahrazují v ní lidskou rozvážnost. Zpravidla je více mužů a všechny tyto děti mají téměř identický vzhled, který se u generací liší. Mají oficiální jména, skládající se ze jména Počítače, čísla jeho generace a dále římské čislice pro jednotlivé Syskids. Jména pak vypadají následovně: Nina66-I, Nina66-II a tak dále. Mají však i svá lidská jména v podobě nicků.
Aktuální generace disponuje 5ti Syskids. Vyznačují se vysokou sportovní postavou, blond vlasy a jemnými obličeji. Nina66 je zařídila jako přirozeně neplodné bez touhy po rodině. Proto jsou mnozí Syskids z 66. generace bisexuály.

Jmenuje se Iason. Je to hlavní Syskid mužského pohlaví. Má dlouhé, rovné blond vlasy.
Je moudrý a velmi rozvážný, avšak silný workoholik. Je to skrytý romantik a nikdy se neumí dostatečně uvolnit a pobavit, jeho jediným uvolněním jsou Peti. Má nastarosti meziplanetární vztahy, udržování aliance a hlavní soudy.


Jmenuje se Raoul. Je též mužského pohlaví, ale narozdíl od Iasona se jeho vlasy vlní a jsou o něco kratší.
Je moudrý stejně jako Iason, avšak zlý. Je krutý i ke svým Petům. Díky této škodolibé krutosti se více baví a není tak upjatý k práci jako Iason. Má na starosti genetiku, obchod a vývoj Petů, soudy a Arénu.


Nina66-III a Nina66-IV
Jmenují se Jax (vlevo) a Zax (vpravo). Narozdíl od ostatních Syskids jsou něco jako dvojčata. Byli vytvořeni najednou a ze stejných genů. Jejich povaha je až neeticky dětinská. Mají nastarosti peníze, zdravotnictví a školství.


Nina66-V
Jmenuje se Orphe. Je to jediná žena mezi Syskids a vyniká všemi ženskými zápory. Je krutá, protivná, frigidní, chce na všem ušetřit a ze všeho hlavně nejvíce vytěžit. Často se povyšuje i nad Iasona a usiluje o hlavní postavení.
Má na starosti chudé obyvatelstvo, kterému škodí ještě víc.
Ve Slumech je pro ní jedna hanlivá říkanka: Orphe, bohatým bere a na chudé s*re.


City of Sin

14. ledna 2014 v 21:02 Město
Vítej v City of Sin, městě hříchů.
Píše se rok 3014 a lidstvo je již na vrcholu svého vývoje. City of Sin je hlavním městem planety, proto zde žije spousta důležitých osobností politiky a její nejdůležitější střed, Ženský počítač Nina66. Když se v roce 2150 vyčerpala veškerá fosilní paliva, svět upadl do paniky. Během pouhých několika let se uvedlo spoustu vynálezů, které na to čekaly i přes 100 let, do dokonalosti a byly uplatněny po celém světě. Například kruhový reaktor, který levně vytváří energii s minimálními ztrátami, jaderné palivo pro veškeré stroje a dopravní prostředky, solární nástřik budov sloužící místo solárních panelů, pokročilá medicína, umělá inteligence a s tím nejvíce související fakt - kybernizace 95% populace. Ať už jde o pouhý čip osahující ID nebo dokonalé náhražky končetin, vše je naprosto bezchybné. S kybernizací souvisí i otázka armády a speciálních jednotek. Většina obyvatelstva planety pochází z biologicky přirozeného rozmnožování, avšak zbytek je tvořen v tzv. Lidských továrnách. Zde se rodí geneticky upravení jedinci určení pro armádu a účely jim podobné. U nich je ve většině případů samozřejmostí i kybernizace důležitých smylů, jako je např. zrak, sluch a čich. Někteří vysloužilí se mohou necházet i mezi prostými civilisty. V armádě jsou bráni jako zbraně, avšak po jejím opuštění jsou zbaveni pomocných přístrojů pro své kybernetické součásti a stávají se plnohodnotnými občany. Jsme v budoucnosti, proto je samozřejmostí, že naše planeta neni jediná obývaná. Ať už jsou planety patřící do této aliance obývané lidmi nebo mimozemsými inteligentními tvory, tvoří důležité články politiky a mají různé vlivy. City of Sin je nejen hlavní město planety ale i hlavní město aliance, proto zde žijí i jiné než lidské rasy. Pro město doslovně platí fráze: Chudí jsou dole, bohatí nahoře. Proto se přízemním částem města v sektorech 4 a 5 přezdívá Slumy. Tam žije chudina, jejíž obyvatelé nejsou v 70% ani očipovaní. Proto nemají dovolený vstup do hlavních sektorů 1 a 2 a mnohdy ani do sektoru 3. Jedním z mála pozitiv je to, že homosexuál už neznamená nic špatného. Ani v těch nejvyšších postaveních. Sice existuje několik stovek lidí, kteří jsou proti nim, ale ti jsou z chudých oblastí. Sektory jsou od sebe odděleny zdmi a elektroplazmatickými štíty, které brání nepovolaným přeletět hradby. Po slumech poletují tzv. God's eyes, jsou to přístroje, zhruba o velikosti melounu, splňující úlohu kamerových systémů s AI (Umělou inteligencí). Většinou jsou řízeny automaticky ale v případě některých podezření jsou používány jako sledovací zařízení a pořizují důkazní záznamy při policejních akcích, proto vždy jeden God eye poletuje při policistech.