Březen 2016

William Black

31. března 2016 v 19:55 | Lucas |  Obyvatelé
Hráč: Aki
Jméno: William Black

Status: Běžný

Pohlaví: Muž

Věk: 30

Rasa: Kyborg

FC: Nick Bateman

Body síly: 12

Body obrany: 4

Názor: Čestný občan

Povolání: Armáda

Práce: -

ID: Ano

Elysijské ID: Ano

Nina66-II ~ Raoul

30. března 2016 v 21:26 | Lucas |  Obyvatelé
Hráč: Lucas
Jméno: Nina66-II ~ Raoul

Status: Syskid

Pohlaví: Muž

Věk: 22

Rasa: Člověk

Body síly:

Body obrany:

Názor: Čestný občan

Povolání: -

Práce: Syskid

ID: Ano

Elysijské ID: Ano

Platy

30. března 2016 v 20:55 | Lucas
Díky povolání můžete získat mince i jinak, než jen psaním příspěvků. Každý zaměstnanec má svou vlastní týdenní výplatu a bonus za nějaký splněný úkol nebo přítomnost na akci. Plat se přičítá každou neděli večer nebo v pondělí odpoledne.

Platy


PovoláníPlat zaPočet mincí
Policie a armáda7 dní10 mincí
Moderátor7 dní5 mincí
Tvůrce her7 dní5 mincí
Cerberus7 dní15 mincí
Gangster7 dní10 mincí

- Žádná herní aktivita v týdnu = žádná výplata

Bonusy


PovoláníBonus zaPočet mincí
Policie a armádazatčení kriminálníkadle odměny vypsané na hlavu
Moderátorpodílení se na aréně40 mincí
Tvůrce herpodílení se na tvorbě a řízení arény50 mincí
Gangsterneplecha5 mincí

Gangsteři si mohou psát zde do komentářů o bonus za neplechu. Musí uvést datum, číslo příspěvku a místnost, kde byla neplecha provedena.

Bonus za aktivitu

Admin má právo dávat bonus za týdenní aktivitu v rozmezí 1-10 mincí.

Neutrální byt

30. března 2016 v 19:49 | Lucas
Každá nemovitá postava má na začátku svůj neutrální byt. Jeho popis není v registraci potřeba, vypadají všechny velmi podobně. Do neutrálního bytu si bohužel nemůžete nikoho pozvat, jelikož postavě slouží jen jako místo, kde se probouzí, a kam chodí spát. Není příliš velký, ale je v něm vše potřebné k poměrně pohodlnému živobytí.


Obchod

29. března 2016 v 19:24 | Lucas
Ke každé zakoupené věci dodáváte svůj vlastní obrázek a popis.


Vrácení zboží hlaste do Vzkazníku. Vrací se pouze 1/2 mincí z pořizovací ceny.

Nemovitosti

SubjektDoba expiraceCena
Byt v City of SinPermanentní50 mincí
Vila na ElysiuPermanentní50 mincí
Dům v TanaguřePermanentní150 mincí

Věci movité

PředmětDoba expiraceCena
AutoPermanentní20 mincí
MotorkaPermanentní
25 mincí
HoverboardPermanentní30 mincí
PočítačPermanentní15 mincí
Robotický mazlíčekPermanentní20 mincí
Živý mazlíčekPermanentní25 mincí
Laserová pistol15 dní7 mincí
Laserová poloautomatická zbraň15 dní12 mincí
Laserový kulomet15 dní20 mincí

Další

PředmětDoba expiraceCena
Další postavaPermanentní50 mincí
Elysijské IDPermanentní30 mincí
Nelegální přístup do policejní databáze15 dní20 mincí
Kauce (-24 hodin z trestu ve vězení)Permanentní25 mincí
Přetažení hry o dalších 24 hodin (jeden zaplatí, druhý hraje zdarma)24 hodin5 mincí

Úpravy postavy

NázevDoba expiraceCena
KybernizacePermanentní60 mincí
Plastika (změna vzhledu)Permanentní60 mincí

Systém podpory života

29. března 2016 v 7:22 | Lucas
Procenta se odečítají či přičítají vždy večer, nebo další den dopoledne. Odečtená či přičtená procenta platí až od té doby, kdy je v každé místnosti zpráva od Vypravěče, která má tuto podobu: Procenta byla aktualizována.

Aréna

1. Každá postava začíná se 100%, pokud to není kriminálník. Kriminálníkům se určují procenta podle jejich zločinu.
2. Pokud postava dosáhne 0%, zemře.
3. HLAD= Pokud postava za den alespoň jednou nejedla, odečítá se 10%.
4. ŽÍZEŇ= Pokud postava alespoň jednou za den nepila, odečítá se 10%.
5. VEDRO= Pokud se postava příliš dlouho nachází na slunci, když je v aréně přes 27°C, nebo nosí ve vedru nevhodné oblečení, odečítá se 10%.
6. ZIMA= Pokud se postava dobře neobleče nebo nezahřeje u ohně, když je v aréně pod 17°C, či bude dlouho na děšti, odečítá se 10%.
7. OTRAVA= Pokud postava sní něco neznámého v aréně (houby, bobule atd.) nebo pokud je více než 27°C, může se otrávit. To platí jeden den a postavě musí být během toho dne špatně. Odečítá se 10%.
8. NEMOC= Postava se může nakazit nemocí od zvířat, z nepřevařené vody z arény, nebo od jiného nemocného hráče. To platí jeden den a postavě musí být během toho dne špatně. Odečítá se 10%.
9. LEHKÉ ZRANĚNÍ= Pokud je postava lehce zraněna a neošetřena (zakopne, útok hráče atd.), odečítá se 10%.
10. VÁŽNÉ ZRANĚNÍ= Pokud je postava vážně zraněna (pád ze stráně, útok hráče atd.), odečítá se 10%.
11. ZLOMENINA= Pokud postava utrpěla zlomeninu, 2 dny po sobě se odečte 10%.

Přičítání procent
12. OŠETŘENÍ= Pokud je zranění postavy ošetřeno (předmětem na ošetření z vašeho batohu), přičítá se 10%.
13. SPONZORSKÝ DAR= Pokud vás někdo sponzoroval, přičítá se tolik procent, kolik bylo napsáno u předmětu (například energetická tyčinka = 5%).

Odečítání procent
1. Postava je příliš dokonalá, nedotknutelná nebo neomylná. Odečítá se 10%.
2. Vaše postava odešla z nějaké místnosti, ale déle než 2 hodiny nevstoupila jinam. Odečítá se 10%.
3. Vaše postava přesla z jedné místnosti do druhé, ale ty spolu na mapě nesousedí. Odečítá se 10%.
4. Za časté hrubky se odečítá 10%.
5. Za porušení pravidel arény se odečítá 10%.
6. Za každý den, kdy jste bez omluvy v aréně nehráli, se odečítá 15%.

Odečítání procent před arénou
7. Pokud jste odevzdali rozhovor s moderátorem příliš pozdě, odečítá se 10%.
8. Pokud jste byli bez omluvy nepřítomni při plnění úkolů harmonogramu, odečítá se 30%.
9. Pokud je vaše postava kriminálník, odečítá se podle závažnosti jejího provedeného zločinu.

K hráčům, kteří se účastní Championshipu poprvé, bude odečítání procent schovívavější.

Zahájení

28. března 2016 v 20:34 | Lucas
Milí návštěvníci a potencionální hráči,
dnes byla poprvé otevřena registrace. Prozatím je hra v betaverzi a ve stádiu "náběr hráčů". Spousta okrajových věcí se musí do hry ještě přidat či upravit. Základ pro hraní je však již v provozu, a to chat, herní fórum a základní lokace v City of Sin. Pokud vám zde něco chybí, něco nechápete, nebo máte nějaký nápad, neváhejte se na mě obrátit do Vzkazníku. Také bych chtěl oznámit, že zítra (tj. 29. 3.) budu online přibližně až od 18:00.

Přeji vám krásný zbytek Velikonoc, Lucas



Restaurace Red Velvet

27. března 2016 v 14:06 | Lucas
Red Velvet je nejuznávanější restaurací v City of Sin. Jídlo je zde velmi drahé a atmosféra škrobená. Hlavní výhodou je velký prostor a dostatek soukromí při rozhovoru. Avšak už dávno nepřipomíná ten červený dortík, podle kterého byla restaurace pojmenována. Interiér je totiž moderně bíle zařízený a díky tomu, že sídlí v jedné z nejvyšších budov City of Sin, vám poskytne úžasný výhled na scenérii nad mrakodrapy. Schází se zde hlavně smetánka, obchodníci a Syskids.


Tanagura

27. března 2016 v 13:34
Tanagura je jedno z míst, kam má přístup jen málo lidí. Své domy zde mají nejen Syskids, ale i vysocí politici a vážení členové ministerstva. Považuje se skoro za historické centrum, jelikož se zde nenachází jen bytové jednotky, ale i celé domy postavené na slunných plošinách pokrytých zelení. Oblast je přísně hlídána a každý nevítaný host je brzy odhalen.


Západní Eorpa

27. března 2016 v 13:20
Na západě Eorpy, kde je hustota továren natolik vysoká, že dlouhodobý pobyt na ulici se stal nebezpečným, vznikl systém zastřešených chodeb a plošin. K tomuto systému jsou napojeny bytové jednotky, obchody i restaurace, takže ulice bývají, až na občasné odvážlivce, naprosto prázdné. Nelétají tu ani žádná osobní vznášedla, jelikož je ve větší výšce takové množství smogu, že ohrožuje viditelnost. Jediná auta, která tudy prolétají, jsou pokročile vybavené vozy, např. zásobovací kamiony továren, nebo hromadná doprava a občas někdo, kdo sektorem pouze projíždí.


Nelegální chirurgická klinika

27. března 2016 v 13:00
Nejznámější nelegální chirurgická klinika je v Eorpě. Sjíždí se sem lidé z celého světa, aby za předražené ceny (ale levnější než legálně) podstoupili často nepříliš dokonalou modifikaci svého těla. Platí se jedině předem a místní doktoři nevypadají příliš důvěrně, avšak opak je pravdou. Připadá vám "ordinace" jako z hororu? Možná máte pravdu. Sehnat kvalitní anestezii je totiž velký problém, takže vás operace může sem tam i pěkně bolet.


Průvodce stránkami

26. března 2016 v 23:46
Následující obrázek ti ukáže, k čemu slouží všechna tlačítka v záhlaví a menu. Pro větší rozlišení klikni na zvětšit.

>>>[Zvětšit]<<<


Vězení

26. března 2016 v 21:02
Do vězení jsou přepraveni všichni dopadení kriminálníci. Nachází se v podzemí pod každou policejní stanicí. Je tvořen velkou chodbou a celami, které jsou uzavřeny elektrickým zvukotěsným polem.

- Postavy uzavřené do cely nesmí hrát dalších 48 hodin. Poté jsou propuštěny a zbaveny viny.

Majitelé dopadených postav ať se prosím ohlásí s časem dopadení a jménem své postavy do komentářů.



Kriminálníci

26. března 2016 v 20:56 | Lucas
Kriminálníci jsou osoby hledané systémem. Každý kriminálník má na svou hlavu vypsanou odměnu. Pokud jsou dopadeni, přesouvají se do Vězení.

Kdo je kriminálník?
- Odhalený rebel
- Odhalený gangster
- Odhalený zloděj
- Neplačit splátek
- Kdokoliv, kdo způsobil veřejně nějakou rozsáhlou škodu (např. zničená kavárna)
- Kdokoliv, kdo někomu provedl něco nezákoného
- Extrémista ze společnosti Cerberus
- Odhalený člověk bez ID čipu

Pokud voják nebo policista dopadne kriminálníka, získává jeho odměnu.

Nedopadení kriminálníci jsou zapsáni do osudí v aréně.

Do komentářů mohou jakékoliv postavy přidat jména jimi odhalených kriminálníků - udat je.

Pokud se hledaná postava účastnila arény, již není hledaná, i když nevyhrála.

Zatýkání

Voják nebo policista zatkne postavu zakončením příspěvku v místě dopadení, které obsahuje větu: Postava _______ je zatčena. Majitel zatčené postavy je poté povinen zapsat svou postavu do vězení a nesmí s postavou hrát dalších 48 hodin. Po zatčení smí přidat pouze 1 příspěvek k odchodu s policistou/vojákem. Po propuštění je zbaven viny.

Hledané osoby


JMÉNOFotkaZločinOdměna
Tomixon DragoNapadení3 mince

Rejstřík

V rejstříku jsou osoby, které byly v minulosti trestány. Záznamu se mohou zbavit vítězstvím v aréně.

JMÉNOFotkaZločinDopaden postavouDopaden dne
.....

Systém mincí a banka

26. března 2016 v 9:47 | Lucas

[BANKA]


- Každý nový hráč začíná s počtem 10 mincí na svém účtě v bance.
- Mince jsou sdíleny pro všechny postavy hráče.
- Nijak nesouvisí s kredity, které jsou jen roleplay platidlem.
- Mince je možné převést na jiného hráče.
- V aréně je s mincemi možné sázet nebo posílat sponzorské dary.
- V bance si můžete vzít půjčku.
- Každé povolání má svůj týdenní plat či důchod.
- S mincemi si může hráč koupit cenný majetek (jeho výpis je uveden v obchodě).
- Za každých 100 příspěvků můžete získat 10 mincí.

Mince se primárně získávají hraním za postavy. Za každý 1 postovaný příspěvek ve hře (mimo arénu) hráč získá 0,5 až 2 mince. Záleží na délce a kvalitě postu.

- Navíc za každých 7 příspěvků dostanete 1 bod obrany (využití v aréně). Za každou hru jsou přičteny vždy jen celé body (1,2 ...), rozdíly (0,5, 0,6 ...) se sčítají každou neděli.

- Admin má právo dát komukoliv z různých důvodů bonus v mincích (důvod bude uveden v tabulce historie).




Banka

26. března 2016 v 9:47 | Lucas
- Každý nový hráč dostává do začátku 10 mincí.
- V bance je možné vzít si půjčku.
- Pokud není půjčka do konce lhůty splacena, hráčovy postavy jsou označeny za kriminálníky a musí splatit o 1/2 víc.
- Splátky se odebírají automaticky podle splátkového kalendáře (počet půjčených mincí + přeplatek / počet dní).


HRÁČPočet mincíDluh
Lucas260
Aki120
Maze330
Bramborák310
Gwinn390
Matty220
Belbog24200

Aktualizováno: 2. 5. 2016 21:54

Výpis poskytovaných půjček


PŮJČKAPočet mincíDoba spláceníPřeplatek
A20-507 dní1/6
B50-1007 dní1/5
C20-10014 dní1/4
D100-20020 dní1/3

Své půjčky pište do komentářů.


Tvůrce her

26. března 2016 v 9:23

Úkolem tvůrce her je navrhování arény, sestavování plánu arény a v průběhu her musí zajistit napínavý děj uvnitř simulace. Zároveň se stará o uvádění a kontrolu stavu účastníků hry a jejich vyřazování. Jeho rozhodnutí však podléhají příslušnému Syskidovi.

Jeho povinností je pravidelná aktivita před a během Championship games.


Moderátor

26. března 2016 v 9:18 | Lucas

Úkolem moderátora je řízení všech rozhovorů v Championship games (celkem 3). Mezi jeho práci patří i moderování společenských akcí. Musí být už od pohledu sympatický, chápavý, výřečný a profesionální. Je jeho povinností vytvářet v dotazovaných pocit, že se mu chtějí sami svěřit.

Moderátor má za úkol sestavovat rozhovory se všemi účastníky her podle rozvrhu. Jeho otázky musí být vždy aktuální, k věci a navazovat na sebe a odpovědi dotazovaných. Má již od začátku status slavné osobnosti.


Aréna

26. března 2016 v 7:55

Jak funguje aréna?

Kde kdo by čekal, že aréna bude velkým kulatým prostorem s mnoha místy k sezení. Skutečnost je však taková, že celé hry probíhají v simulaci. Vzhledem k tomu, že Championship games jsou založeny na přežití, souboji a krveprolití, jsou hráči napojeni na speciální konzole, které zcela realisticky (dokonce silněji) simulují bolest, žár, chlad a další mučivé pocity. Když jsou hráči napojeni, speciální látky utlumují jejich vědomí skutečnosti, takže i když ví, že jsou v simulaci, dokážou na to v kritických situacích snadno zapomenout a bojují, jako by to bylo skutečně na život a na smrt.

Tvůrci her po celou dobu nutí hráče k akci. Mohou k tomu používat třeba nebezpečnou zvěř, náhodný požár nebo jedovaté plyny. Hráč neví, jak jejich aréna vypadá. Vždy je kulatého tvaru, ale prostředí se pokaždé liší. Hráč je navíc na začátku náhodně umístěn do mapy, takže trpí značnou dezorientací. Pokud se až příliš přiblíží k hranicím, je nějakým brutálním způsobem odehnán, a to většinou k ostatním protihráčům.


Řídící středisko

Řídící středisko se nachází v centru komplexu her. Odtud tvůrci řídí celé prostředí arény skrze 3D projekci. U tohoto stolu připravují všechny své překážky pro hráče. Součástí práce tvůrců je i oznamování poražených hráčů, a to symbolickým výstřelem z děla, které je slyšet po celé aréně.

Pokud se chcete přidat k týmu tvůrců, můžete si zvolit povolání Tvůrce her.


Napojovací místnost

V této místnosti jsou hráči napojeni k simulačním přístrojům. Základem je sérum zatemnění realistického vnímání. To má za úkol oklamat hráče od myšlenky, že je v simulaci, a donutit ho tak prožívat hry skoro jako by byly reálné. Po odpojení ze simulace se potom cítí, jako by se probudil ze zlého snu. Druhou složkou je výživa. Ta se mění v průběhu her podle toho, co hráč ve hře snědl a vypil. Pokud hladoví, nebo trpí žízní, výživa je snížena a hráč to tak zcela reálně pocítí na své fyzické kondici. Třetí a poslední složkou je mozková sonda. Ta je skrze tepnu na krku (katetrizací) dopravena do mozku, kde řídí spojení hráče se simulací a jeho zdánlivě tělesné reakce na události v aréně (bolest, hlad...).


Aréna

Aréna má vždy kulatý tvar. Může vypadat jakkoliv, od mírných lesů až po post-apokalyptický svět. Na plánku jsou od sebe červeně oddělené jednotlivé sektory mapy. Počet sektorů záleží na různorodosti mapy. Červené otazníky potom značí tajná místa, kde jsou k nalezení užitečné věci. Třeba léky, pitná voda, malý tábor nebo strategicky výhodná pozice. Postavy neví, jak aréna vypadá. Navíc jsou na začátku hry náhodně rozmístěni po mapě. Hráčům mapa slouží pouze jako přehled, kde se různé sektory scházejí (kvůli přestupu z jednoho sektoru do druhého). Postavy musí být zahrány tak, aby jejich postup po mapě byl na oko čistě náhodný. Mějte na paměti, že mapa je několik kilometrů velká. Hráč může mapu odhalit, pokud se dostane na nějaký vysoký bod v aréně (v případě této mapy hory). Odhalit však může jen jedno nejbližší tajné místo.

Systém podpory života

Aréna disponuje systémem podpory života. Znamená to, že každý hráč (kromě některých kriminálníků) nastupuje do arény s životem 100%. Postupem hry jejich život ubývá. Každý den se musí minimálně jednou napít a najíst. Po každém souboji, úraze či hladovění se body odečítají. Pokud hráč dosáhne 0%, nejen že prožije virtuální smrt, ale je i vyřazen ze hry.

Systém sponzorských darů

Jakákoliv postava mimo arénu může svému oblíbenci poslat sponzorský dar se vzkazem, pokud na něj má dostatek mincí.

Systém sázek

Každá postava mimo arénu může vsadit na svého favorita. Postava musí mít na sázku dostatek mincí. Profit je při výhře 1*2, sázky na kriminálníky 1*4.

Rasy

25. března 2016 v 2:17 | Lucas





Hřbitov

25. března 2016 v 2:10

Vzdejme úctu všem postavám, které byly na starém City of Sin.



Face Claim

25. března 2016 v 2:09 | Lucas
Pro snadné vyhledávání použijte CTRL+G

Použité FACE CLAIM
Sephiroth, Nick Bateman, Raoul (Ai no Kusabi), Abigail Breslin, Tom Hardy, Ben Barnes, Jimmy Q, Kostas Martakis, Kimmy Schram

Hráči

25. března 2016 v 2:00 | Lucas
ADMINIPostavy
NPC =Vypravěč
Lucas =Nina66 ~ Raoul, Jamie X-13


HRÁČI..............Kontakt..........................................Postavy...............................................
Aki =
Aki-kun@seznam.cz
William Black
Maze =marketa.zavoralova@gmail.comSkyelar, Mercy X

Bramborák =fapik21@seznam.czMax Sailor
Gwinn =strangedelirium@gmail.comGwinn Brogan Jnr
Matty =nika-ve@post.czSamuel Willson
Belbog24 =zmatto24@gmail.comTomixon Drago

[Neaktivní]

Postavy

25. března 2016 v 2:00 | Lucas
POSTAVY.................................Povolání/Práce..............Rasa................
Nina66-II ~ RaoulSyskidČlověk
William BlackArmádaKyborg
Skyelar-Pet
Max SailorGangsterEvolution
Gwinn Brogan Jnr-Kyborg
Jamie X-13GangsterDroid
Samuel WillsonPolicieDroid
Tomixon Drago-Kyborg, Evolution, Pet
Mercy XCerberusDivoký droid

Povolání

25. března 2016 v 1:57 | Lucas




Každé povolání má svůj plat a odměny.